ویروس گفتمان...




























هم سلولی...



با من از شعر نگو تب داراست

.

.

با من عشق نگو..بیمار است

.

.

با من از دوست نگو....بر دار است

.

.

با من از خواب نگو....در بند است

.

.

با من  از درس نگو...اشباع است

.

.

با من از ماه نگو....پنهان است

.

.

.

با من از رنگ نگو ....بسیار است

.

.

با من از مهر نگو.....کمیاب است

.

.

با من از هیچ بگو....بسیار است

.

.

 

تاثیر می پذریم ...وقتی با افکار متفاوت هم نشین می شویم بی انکه حتی کوچکترین

.

.

اثری از ان ها را در زندگی داشته باشیم

.

.

ویروس غریبی دارند گفتمان های ادم ها بر روان

.

.

وقتی کنترل نشوند

 



نظرات شما عزیزان:

sara yekta
ساعت8:55---7 فروردين 1393
salam linkondamet kocholo

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + پنج شنبه 22 مرداد 1393 / 4:18 /
- Online Support by www.1abzar.com --->